Wednesday, September 17, 2008

Pakatan Jahat Antarabangsa siri 11 akhir


Assalamu'alaikum wbth,

Sambungan …16 LANGKAH JAHAT MENCAPAI MATLAMAT

13) Membuatkan negara-negara menjadi berhutang banyak supaya Illuminati boleh masuk campur dalam urusan negara-negara itu.

Contohnya di Perancis, jika negara itu mahu meminjam wang, disyaratkan perlantikan seorang yang bernama Nekkar menjadi setiausaha kewangan. Nekkar ini pula telah menjadikan Perancis semakin teruk berhutang sehingga US$170 juta setelah dia menjawat jawatan itu sedangkan dia sepatutnya memulihkan kewangan Perancis!

Begitu juga di UK, mereka telah memberi pinjaman sebanyak 1.25 juta pounds dengan syarat negara itu mestilah membenarkan Bank of England ditubuhkan dan menentukan nilai matawang pound (1694). Satu lagi syarat ialah bank itu akan memberi pinjaman sebanyak 10 pounds untuk setiap 1 pound yang diberikan kepada negara. Hasil dari ini, pada tahun 1945, UK telah berhutang sebanyak 22.5 billion pounds dengan bunga sebanyak 445 juta pounds.

14) Menghancurkan sekeras-kerasnya mereka yang menentang.


Sebagai pengajaran bagi mereka yang menentang, tiada tolak ansur akan diberikan. Yahudi mempunyai agennya di merata tempat. Mereka menguasai komunikasi dan kerajaan, dan sebagainya. Contohnya Napoleon Bonaparte adalah salah seorang ejen Yahudi. Apabila dia menjadi semakin berkuasa, dia telah mengkritik Yahudi dengan terbuka. Akibatnya, Yahudi telah berkomplot menentangnya sehingga di telah dibuang negeri dan membuatkannya kalah di Russia.

Begitu juga Abraham Lincoln. Dia mahu bertukar arah untuk menentang Yahudi kerana dia tidak bersetuju dengan polisi Yahudi mengenai Federal Reserve Bank. Akibatnya, dia telah dibunuh oleh seorang Yahudi, John Wilkes Booth pada tahun 1865.


15) Membunuh agen mereka jika agen itu terlalu banyak mengetahui.

Dengan itu, kerja-kerja mereka sentiasa terpelihara dan dirahsiakan. Kita lihat bahawa semua jeneral dan mereka yang terlibat dalam 'Trial of Nuremberg' (Perang Dunia Kedua) telah dibunuh kemudiannya. Mereka yang menandatangani perjanjian Versailles juga terbunuh. Pada tahun 1905, mereka telah menghantar seorang agen untuk membuat laporan mengenai Mt. Sinai. Laporan ini sangat bernilai. Kemudian pada tahun 1939, agen ini dihantar sekali lagi untuk membuat laporan rahsia. Beberapa tahun kemudian, agen ini terbunuh dengan misteri. Jadi, hasil laporan itu terus menjadi rahsia.

16) Menggunakan musuh dalam plan mereka.

Bahkan mereka menggunakan musuh untuk membuktikan sesuatu yang memanfa'atkan mereka dan akhirnya musuh itu akan dimusnahkan. Mereka menggunakan Hitler dan Nazis supaya boleh meletus perang antarabangsa. Begitu juga, mereka telah menghasut Saddam Hussein untuk mencerobohi Kuwait. Akibatnya, Iraq diserang tanpa tolak ansur.

Demikianlah perkara penting dari plan Yahudi yang dinyatakan dalam buku itu.

Semoga bermanfaat.

No comments: