Tuesday, August 05, 2008

Pakatan Jahat Antarabangsa siri 2

Assalamualaikum,

WUJUDNYA SATU KUMPULAN RAHSIA YANG MERANCANGKAN PERANG-PERANG DAN REVOLUSI-REVOLUSI

Peperangan-peperangan ini tidak terjadi dengan sendirinya. Ada terdapat satu kumpulan rahsia yang telah lama wujud, yang bekerja keras secara rahsia untuk melahirkan revolusi dan peperangan ini. Pada tahun 1840, Jeneral Albert Pike.di bawah arahan Mazzini, telah merangka satu plan untuk kumpulan ini, untuk melahirkan revolusi dan tiga peperangan yang besar pada abad ke 20.

Perang pertama akan diadakan di antara Jerman dan kuncu-kuncunya di satu pihak manakala Amerika, Britain dan kuncu-kuncunya di satu pihak yang lain. Akibat daripada perang ini akan melahirkan revolusi Rusia (1917) dan wujudnya komunisme.

Jadi PD1 ini sebenarnya adalah untuk melahirkan komunisme. Ini adalah kerana menurut perancangan mereka, mereka akan menguasai dunia dengan pemerintahan kuku besi dengan diketuai oleh seorang diktator. Mereka ingin mencari cara bagaimanakah yang paling baik sekali untuk memerintah dan menguasai rakyat. Jadi, pemerintahan komunis di Soviet adalah umpama satu eksperimen bagi mereka untuk mencari cara yang paling sesuai untuk memerintah dunia nanti dan apabila tiba masanya nanti, sistem komunis itu akan dimusnahkan.

Perang yang kedua pula akan menggunakan pertentangan antara zionisme dan nazisme. Hasil dari peperangan ini, sebuah negara zionis/yahudi akan ditubuhkan di Palestine. Komunisma pula akan diperkembangkan dan dikuatkan sehingga menyamai kekuatan negara kristian. Keadaan akan kekal seperti itu untuk beberapa ketika sehingga kerajaan komunis itu tidak diperlukan lagi dan ia akan dimusnahkan. Kita tahu sekarang bahawa kerajaan komunis Soviet itu telah dimusnahkan dan pernah satu masa dahulu mereka merupakan sebuah 'superpower' di dunia ini, bersaing hebat dengan US.

Perang ketiga pula adalah di antara orang-orang Islam dengan zionis. Perang ini akan dimulakan dengan perang di antara pemimpin-pemimpin negara Arab, disokong oleh orang-orang Islam, menentang Israel dan penyokong-penyokongnya.
Perang ini akan membawa kemusnahan kepada kedua-dua belah pihak, dan seluruh dunia akan memilih samada untuk menyebelahi orang-orang Islam atau yahudi. Perang ini akan menghancurkan dunia samada dan segi politik, ekonomi, sosial dan agama. Selepas itu, yahudi akan memperkuatkan idea mereka untuk mewujudkan satu kerajaan untuk memerintah dunia. Pada masa itu mereka akan melantik pemimpin mereka, dan akan menggunakan kumpulan-kumpulan rahsia mereka untuk menguatkuasakan perintah mereka dan akan memusnahkan sesiapa sahaja yang menentang mereka.

Pengarang itu juga mengatakan bahawa Persatuan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB) lah yang akan digunakan oleh mereka untuk mencapai matlamat mereka untuk memerintah seluruh dunia. Kita lihat sekarang banyak perkara yang berlaku yang mengikuti apa yang telah dirancang oleh Albert Pike sejak tahun 1840 itu, dan ini membuktikan bahawa memang ada kumpulan rahsia yang sedang bekerja keras untuk melaksanakan perancangan jahat ini.

Contohnya, kita lihat sekarang PBB semakin meningkat kuasanya, makin bertambah tenteranya dan mereka juga makin berani untuk campurtangan urusan negeri-negeri lain. Dan ini juga menunjukkan bahawa mereka telah semakin hampir untuk sampai kepada matlamat mereka.

No comments: