Wednesday, August 27, 2008

Pakatan Jahat Antarabangsa siri 7

Assalamu'alaikum wbth,

KAJIAN LYNDON LAROUCHE

Menurut Lyndon LaRouche, wabak AIDS adalah hasil perancangan jahat yahudi untuk mengurangkan jumlah penduduk dunia. LaRouche ialah bekas calon presiden US. Beliau sekarang sedang dipenjarakan dan telah dua kali beliau bertanding untuk jawatan presiden US dari dalam penjara. Beliau dipenjarakan kerana menentang Henry Kissinger, yang merupakan seorang yang cukup berpengaruh di US ini, dan dipercayai adalah salah seorang daripada 13 orang pimpinan yahudi itu.

LaRouche benar-benar anti Kissinger dan beliau banyak mendedahkan rancangan-rancangan jahat yahudi dan mengatakan itu adalah perancangan Kissinger. Lalu beliau dan beberapa orang pengikut beliau telah diperangkap untuk melakukan satu kesalahan dan kemudiannya dipenjarakan hingga sekarang. Beliau mempunyai pengikut-pengikut yang setia dan beliau mempunyai satu akhbar 'New Federalist' yang dikeluarkan dua minggu sekali. Melalui akhbar inilah LaRouche menyebarkan pandangan-pandangannya seperti ramalannya tentang Perang Teluk sebulan sebelum perang itu berlaku.

Menurut LaRouche lagi, wabak AIDS itu telah dirancang oleh Kissinger dan kuncu-kuncunya di bawah rancangan mereka, 'Project 2000', yang dirancang pada tahun 1973. Di bawah projek ini, mereka merancang untuk mengurangkan jumlah penduduk dunia kepada dua billion pada tahun 2000 dengan menggunakan kebuluran, wabak penyakit, peperangan dan Iain-lain lagi. Semua negeri-negeri sasaran mereka adalah negeri Islam. Antaranya ialah Nigeria, Mesir, Indonesia, India, Bangladesh, dan Turki.

Menurut beliau lagi, Kerajaan US sengaja merahsiakan cara-cara sebenar AIDS boleh merebak supaya wabak itu boleh merebak dengan lebih teruk lagi. Perubatan juga adalah salah satu daripada cara mereka untuk mengurangkan populasi. Ini cukup mudah bagi mereka untuk melaksanakannya kerana bidang perubatan ini dikuasai sepenuhnya oleh yahudi. Mereka boleh mengenakan suntikan-suntikan yang boleh membunuh secara perlahan, suntikan yang membawa penyakit dan Iain-lain lagi.

Apabila Stalin berpaling tadah menentang yahudi salah satu perkara yang dilakukannya ialah membunuh doktor-doktor yahudi. Kandungan fluoride yang tinggi di dalam air pun boleh membunuh sesiapa yang meminumnya. Penduduk-penduduk di sesuatu tempat boleh dibunuh dengan senang hanya dengan meninggikan kandungan fluoride dalam air minuman mereka.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengetahui LYNDON LAROUCHE, anda bolehlah melawati web:

No comments: